Influencers
Influencers är den spännande uppföljaren till succéfilmen från 2022! På södra Frankrikes soldränkta landsbygd lever CW ett lugnt, idylliskt liv med sin flickvän Diane. Sin mörka besatthet med mord och stulna identiteter håller hon dold. Under en romantisk helg borta, träffar de Charlotte, en djärv, förförisk influerare vars nyfikenhet snabbt blir inkräktande. När CW ger efter för en våldsam impuls, börjar konsekvenserna spåra ur. När Diane börja misstänka sanningen, hotar CW:s välkonstruerade liv att störta samman runt henne.