Inte en chans
Oscarsbelönade Dustin Hoffman har rollen som en villkorligt frigiven straffånge som - med en sadistisk övervakare och ett brottsregister som hemsöker honom - återgår till ett kriminellt liv i denna glimt in i huvudet på en härdad brottsling.