It Happened on 5th Avenue
Varje vinter flyttar luffaren Aloysius T. McKeever (Victor Moore) in i en lyxvåning på New Yorks 5th Avenue medan ägarna är bortresa och han bjuder även in sina luffarvänner från kylan. Men den här julen kommer Mary O'Connor (Ann Harding) oväntat hem efter ett gräl med pojkvännen, och hon finner hemmet ockuperat av gladlynta uteliggare. För att göra saken värre maskerar sig hennes pappa (Charles Ruggles) som uteliggare för att få en inbjudan om att få bo i sitt eget hem, och han håller sin identitet hemlig i denna julfavorit om att återupptäcka familjen och glädjen av att vara tillsammans.