Jag, Pauli Murray
Pauli Murray, som ofta förbisetts av historien, var en banbrytare inom juridiken vars idéer har influerat RBG:s kamp för jämställdhet och Thurgood Marshalls medborgarrättsliga argumentation. Detta är ett porträtt av lysande svarta icke-binära advokater, aktivister, poeter och präster som förvandlade vår värld.