Jekyll and Hyde
När advokaten Gabriel Uttersons goda vän, dr Henry Jekyll, anklagas för ett fruktansvärt mord, inleder han sin egen utredning bara för att upptäcka en hemlighet som är mer chockerande än han någonsin kunnat föreställa sig.