Young Sherlock
Se hur legenden om Sherlock Holmes tar sin början i ett actionfyllt mysterium. Guy Ritchie skildrar den klassiske detektivens tidiga äventyr.
Fallet med de försvunna skriftrullarna
År 1871. För att få ordning på den ohämmade unge Sherlock Holmes skickas han till Oxford, där han snart blir huvudmisstänkt i en polisutredning som hotar hela hans framtid.
Spelet har börjat. Efter ännu ett mord och två försvunna professorer är det nu en kamp mot klockan om Sherlock och Moriarty ska finna dem innan mördaren gör det.
Åratal efter den tragiska olyckan som splittrade familjen Holmes, ryker Sherlock och Moriarty ihop när de granskar den ödesdigra dagens händelser.