Sherlock & dotter
Sherlock Holmes ställs inför ett allvarligt dilemma när ett kriminellt syndikat tar hans närmaste vänner, Dr. Watson och Mrs. Hudson, som gisslan. Samtidigt dyker mystiska amerikanskan Amelia upp på hans tröskel.