Joe Somebody
Komikern Tim Allen (Galaxy Quest, Nu är det jul igen) spelar Joe Scheffer, en fridsam, ensamstående pappa som känner sig osynlig och underskattad på kontoret. Under ett bråk om en parkeringsplats tar en kaxig kollega till våld inför ögonen på hans dotter och detta får bägaren att rinna över. Joe beslutar sig för att Joe Nobody ska bli Joe Somebody och visa vad han går för!