Like a Boss
Bästa vännerna Mia och Mel (Tiffany Haddish och Rose Byrne) driver ett kosmetikaföretag och lever livet tills den skurkaktiga skönhetsmogulen (Salma Hayek) börjar planera att stjäla företaget bakom deras rygg. När hennes elaka plan splittrar kompisarna, lär sig Mia och Mel att de måste hålla ihop, för det är enda sättet att få tillbaka företaget. Snart är det fult spel i skönhetsbranschen.