Johnny & Clyde
Johnny och Clyde är två seriemördare som är galet förälskade och ute på en outtröttlig brottsturné. De har siktet inställt på att råna ett kasino, som ägs av gangsterbossen Alana och bevakas av en galen mördare som hon helt kontrollerar.