Jupiter Ascending
Från Chicagos gator till fjärran galaxer som virvlar i rymden – Jupiter Ascending är ett episkt science-fiction-äventyr som följer den kuvade Jupiter Jones (Mila Kunis – Black Swan); som är ämnad för stora ting. När den genetiskt konstruerade f.d. militärjägaren Caine (Channing Tatum – Magic Mike) får tag på henne börjar hon ana det öde som väntat på henne hela tiden – hennes särskilda genetisk...