Total Recall
Detta är den bioversionen av Total Recall. Filmen finns även tillgånglig som en 22 minuter längre Extended Director's Cut i iTunes Store. "Hisnande spänning i denna actionthriller som är smart, sexig och actionladdad” (Scott Mantz, Access Hollywood) "Ruskigt mycket action" (Johan Croneman, Dagens Nyheter) Colin Farrell spelar fabriksarbetaren Douglas Quaid som besöker Rekall – ett revolutionerande företag som kan förvandla hans spionfantasier till verkliga minnen. Men något går fruktansvärt fel, gränsen mellan fantasi och verklighet suddas ut och Quaid blir en jagad man vars hela värld hänger på en skör tråd. I övriga roller ser vi Kate Beckinsale, Jessica Biel och Bryan Cranston. Total Recall är sprängfylld av häpnadsväckande actionscener och spektakulära specialeffekter – den ultimata adrenalinkicken!