Just Wright
Queen Latifah och Common i en charmig film om hopp och kärlek. Leslie Wright är sjukgymnasten som får sitt livs uppdrag – att arbeta med skadade NBA-stjärnan Scott McKnight. Allt går väl tills Leslie inser att hon fallit för honom och sätter allt på spel.