Kära tretton
Videodagböcker och uppriktiga intervjuer visar hur globala frågor påverkar - och påverkas av - ungdomar: den ökande antisemitismen i Europa, vapenproblematiken i USA, könsidentitet och rasmotsättningar i Australien och Asien.