Karate Kid: Legends
Efter att ha flyttat till New York City drar kung fu-underbarnet Li Fong till sig oönskad uppmärksamhet och ger sig ut på en resa för att delta i den ultimata karatetävlingen. Vägledd av sin kung fu-lärares, mr Han, och den legendariske Daniel LaRussos visdom, kombinerar Li deras unika stilar för att förbereda sig för en episk kampsportsuppgörelse.