Kick-Ass 2
Den självutnämnde superhjälten Kick-Ass (Aaron Taylor-Johnson) och den söta men fräcka yrkesmördaren Hit Girl (Chloë Grace Moretz) försöker återgå till livet som "normala" tonåringar, men ställs snart inför sin mest livshotande utmaning hittills. Red Mist (Christopher Mintz-Plasse) vill hämnas sin fars död som ledare för en ondskefull sammanslutning av superskurkar.