Kickboxer
Tillsammans med sin bror Kurt (Van Damme), anländer den amerikanske kickboxning mästaren Eric Sloane (Dennis Alexio) till Thailand för att besegra de östliga krigarna på deras egen sport. Hans motståndare: den hänsynslöse kämpen och thailändsk mästare, Tong Po. Tong besegrar inte bara Eric, han förlamar honom för livet. Galen av ilska, lovar Kurt hämnd. Efter en snabbkurs i kickboxnings gamla t...