Lionheart
Action med Van Damme som Lyon Gaultier, en soldat i franska främlingslegionen som deserterar och sticker till New York för att hjälpa sin bror och dennes familj. Det behövs pengar och ett snabbt sätt att tjäna sådana är att ställa upp - och riskera livet - i underjordiska fighter...