Kicking & Screaming
Will Ferrell (Elf, Old School) spelar huvudrollen i en livfull komedi om en tävlingsinriktad värld med mördande konkurrens ... juniorligan i fotboll. I Kicking & Screaming spelar Ferrell Phil Weston, en medelmåtta som hela livet fått stå ut med sin överdrivet tävlingsinriktade far Buck (Robert Duvall).