Kill Guard
En grupp miljöaktivister bestämmer sig för att genomföra en aktion genom att vandalisera ett möbelvaruhus efter stängningstid. Men deras plan går fruktansvärt fel när de blir inlåsta av en galen säkerhetsvakt med en grym passion för primitiv jakt.