Language lessons
En dramakomedi om paret Adam och Will som bor i ett lyxigt hus i Oakland. En dag överraskar Will Adam med att ge honom 100 online spanskalektioner och lärare är Cariño som bor i Costa Rica. Adam är till en början lite motvillig till spanskalektionerna men när en tragedi inträffar blir Cariño hans livlina och deras videosamtal blir alltmer förtroliga. Regi: Natalie Morales. I rollerna: Mark Duplass, Natalie Morales och Desean Terry.