Last Rampage
Filmen är baserad på en sann historia och tar oss med tillbaka till sommaren 1978. Den dömda mördaren Gary Tison och hans cellkamrat Randy Greenawalt arrangerar en våghalsig flykt från Arizonas delstatsfängelse, med hjälp av Tisons tre tonårssöner. Deras flykt förvandlas snart till en destruktiv framfart genom öknen, som chockar hela landet med sin brutalitet.