Late Phases
Crescent Bay var förr ett idylliskt äldreboende men på sistone har det utsatts för mystiska och dödliga attacker. När den råbarkade krigsveteranen Ambrose McKinley flyttar in blir de boende först förolämpade av hans personlighet, men när de våldsamma och till synes välplanerade attackerna visar sig vara orsakade av något riktigt ondskefullt, är Ambroses attityd precis vad som behövs för att de ska överleva.