Wolfen
En detektiv i New York som utreder en serie häpnadsväckande, otäcka mord inser att morden begås av supervargar som lever i en ödelagd kyrka i södra Bronx och börjar våldsamt genomsöka staden för att döda alla som är ovälkomna.