Laugh Killer Laugh
Juveltjuven och gangstern Frank Stone är en störd individ, asocial och folkskygg, som inte finner någon glädje i någonting alls. Han är fortfarande traumatiserad av att ha blivit sexuellt utnyttjad på barnhemmet där han växte upp. En dag blir han brutalt misshandlad och hamnar i koma. När han vaknar upp igen har han plötsligt genomgått en drastisk personlighetsförändring.