One Day As A Lion
I den actionfyllda thrillern, ONE DAY AS A LION, med JK Simmons, Scott Caan och Frank Grillo i huvudrollerna, får vi följa en mans mödosamma försök att rädda de som står honom närmast. Jackie Powers (Scott Caan) gör allt för att förhindra att även sonen dras in i kriminalitet. Med maffiachefen efter sig och ett slumpmässigt möte på en vägkrog leds han i en helt ny riktning.