L'Envol
Katherine Choong, den första schweiziska kvinnan att klättra en 9a-led, ger sig därefter in i extrem multipitchklättring. Tillsammans med sin partner Jim tar hon sig an två av Schweiz svåraste leder innan de försöker bestiga Fly, en 550 meter lång led graderad upp till 8b+, i ett extraordinärt mänskligt och sportsligt äventyr.