Life Before Me
För 25 år sedan lämnade Cornelius sin dåvarande flickvän Julia för att leva med Frank. När Julia nu återvänder från USA och vill flytta in i det gamla gemensamma huset, ställs Cornelius och Franks relation på sin spets.