Love Sick
Dash är pank, deprimerad och fortfarande kär i sitt ex, Lauren, som plötsligt förlovar sig. Allt verkar hopplöst tills han möter Nora - en spontan och oförglömlig kvinna. Men timing är allt, och Nora tänker inte sitta och vänta...