Making Babbies
Katie och John Kelly bestämmer sig för att skaffa barn, men det är inte så lätt som de först trodde. Efter fem år av tröstlösa försök är de fortfarande barnlösa och alltmer desperata. De bestämmer sig för att testa alla sätt som finns på marknaden för att få sitt hett efterlängtade barn.