Maldoror
När två flickor försvinner får Paul Chartier, en impulsiv ung polisrekryt, uppdraget att arbeta med "Maldoror". Denna hemliga enhet har inrättats för att övervaka en farlig sexualbrottsling. När operationen misslyckas, och trött på rättssystemets begränsningar, ger sig Chartier ut på en ensam jakt för att sätta fast de skyldiga.