Mars and Beyond
Från TV-serien Disneyland använder Tomorrowland-avsnittet Mars och längre sig utav animeringar för att utforska människans tidiga syn på universum och liv på Mars. Showen fokuserar sedan på var och en av planeterna och vad det skulle ta för människor att kunna överleva på dem.