Minnen av honom
Colleen Hoovers bästsäljande roman blir en omvälvande film om moderskap, förlåtelse och kärlekens makt att övervinna det värsta misstaget. Kenna vill så gärna återuppbygga sitt liv med en dotter hon aldrig har känt, och finner oväntad medkänsla i en hemlig romans med den lokala barägaren Ledger. Faror utvecklas för dem båda, och Kenna hoppas få en andra chans mitt i outhärdlig hjärtesorg.