Mommie Dearest
Den offentliga Crawford var viljestark, glamourös och beundransvärd, men ”Mommie Dearest” avslöjar den privata Crawford som var desperat att bli mor och adopterade sina barn som singel och försökte överleva i den förödande filmindustrin.