Monkey Trouble
Eva Gregory vill verkligen ha ett husdjur. Och hennes föräldrar vill verkligen inte. Nu när Eva bekantar sig med en charmig, hårig liten ficktjuv blir det en hel del Monkey Trouble. Evas mamma är tvångsmässigt pedant, hennes pappa är pälsallergiker. Men när en tjuvaktig orgelspelares apa rymmer, får Eva en ny vän. Hur hon än försöker, kan inte Eva får sitt nya husdjur rumsrent, eller får honom att sluta stjäla, och Evas få skulden i denna hjärtevärmande familjekomedi. Golden Globe- och Emmy-nominerade Thora Birch (Ghost World, Homeless to Harvard: The Liz Murray Story), Mimi Rogers (Austin Powers: International Man of Mystery, Lost in Space), Christopher McDonald (Thelma & Louise, The Perfect Storm) och Oscars- och Golden Globe-nominerade Harvey Keitel (Pulp Fiction, Bugsy) spelar i filmen.