Naomi and Ely’s No Kiss List
NYU förstaårselever och barndomsgrannar Naomi och Ely har varit kära i varandra hela livet, även om Ely inte riktigt tänder på tjejer. Medan Naomi och Ely träffar andra, gör de en "No Kiss List" för att förhindra dem från att bli kära i någon annan. Men deras band testas när Ely förälskar sig i en annan kille... och tyvärr är det med samma kille som Naomi dejtar.