The Net
Sandra Bullock, Dennis Miller och Jeremy Northam spelar huvudrollerna i en thriller om en dataexpert vars liv ”raderas” i en datorkonspiration. En frilansande dataspecialist, Angela Bennett, dras av en slump in en farlig konspiration då en klient ber henne att städa upp i ett CD-ROM spel. Snart hittas klienten död, och Angela är nästa namn på listan.