Nightshift
Amy gör sin allra första dag på jobbet och går på nattskiftet i ett hotell med ett mycket mörkt förflutet. En natt får besannas hennes nya rädsla då hon fastnat på 5:e våningen omgiven av det ondskefulla förflutna bland alla tidigare offer i en desperat kamp att fly och rädda sig själv från onda krafter med mord i sikte.