Amusement
Tre kvinnor. Tre olika liv. Tre unika versioner av skräck… som blir en enda fruktansvärd resa. Laura Breckenridge (”Loving Annabelle”, ”Southern Belles), Katheryn Winnick (”Hemma bäst”, ”Two Weeks Notice: Kärlek på jobbet”) och Jessica Lucas (”Cloverfield”, ”She’s the Man”) spelar tre barndomsvänner som blir förföljda av en seriemördare vars decennier av hat är på väg att få fruktansvärda följder. Keir O’Donnell (”Wedding Crashers”, ”The Break-Up”) och Tad Hilgenbrink (”American Pie Presents Band Camp”) spelar deras aningslösa pojkvänner som dras in i den levande mardrömmen.