Nirvana
År 2021 glömde världen bort att Afghanistan lämnade sitt folk i händerna på talibanregimen. Afghanistans flickor lämnades åt sitt eget öde. Står inför instängdhet i sina hem och inga förhoppningar om framtiden. Att se sin far bli halshuggen av talibanerna och inga chanser att leva ett värdigt liv, Nirvana, startar hennes flykt från Afghanistan.