Nordkapp
Nordkapp på en fixed gear-cykel berättar om Pietros soloresa från Milano till Nordkap: 4 500 km på en cykel med fast nav. En unik bedrift i världen, som prövar uthållighet och anda i jakten på frihet och mening, hela vägen till Europas yttersta gräns.