Nothing Is Impossible
Scott Becks (David A.R. White) liv har inte gått som planerat. Han arbetar som vaktmästare på gymnasiet där han en gång var stjärnan i basketlaget och har en sjuk far, en trasig lastbil och minnen av Ryan (Nadia Bjorlin), flickan han älskade för länge sedan. Men möjlighet uppstår när Ryan, nu ägare till Knoxville Silver Knights, bestämmer sig för att hålla uttagningar för laget. Scott försöker...