Now Add Honey
Caroline blir förtjust när hennes syster Beth tar med sig dottern och filmstjärnan Honey på besök. Men när Beth plötsligt skickas på avvänjning, tvingas Caroline låta Honey flytta in. Honey får Caroline att upptäcka en familjehemlighet, och nu måste de båda brottas med vilka de egentligen är.