Observe and Report
Kunderna på ett amerikanskt köpcentrum får mer på köpet än de önskat – nämligen en fet blottare i sunkig morgonrock! Kunderna förfasar sig medan den helknasiga säkerhetschefen Ronnie Barnhardt gottar sig åt tanken att "det här perversa äcklet är det bästa som hänt mig!" Får han bara fast blottaren kan det bli hans fribiljett in i poliskåren och ge honom chansen att dejta hans drömtjej, den heta expediten på skönhetsavdelningen. Det finns bara en person som kan sätta käppar i hjulet för Ronnie: en lång, snygg snut som faktiskt vet vad han sysslar med. "Observe and Report" är en sanslös, skruvad komedi för alla smaker, och i rollerna ser vi stjärnor som Seth Rogen ("På smällen"), Anna Faris ("Scary Movie" - filmerna) och Ray Liotta ("Maffiabröder").