Eagleheart
I Eagleheart bekämpar Chris Monsanto brott med sina två partners: den trögtänkte Brett och paragrafryttaren Susie. De tar sig an drogsmugglare, konsttjuvar, kidnappare och bedragare med blodigt våld och gräsliga dödsfall som följd.