One Night in Miami...
One Night in Miami är en fiktiv berättelse av vad som hände en otrolig kväll när ikonerna Muhammad Ali, Malcolm X, Sam Cooke och Jim Brown träffas för att diskutera sina roller i medborgarrättsrörelsen och de kulturella omvälvningarna på 60-talet.