Över alla hinder
Över alla hinder är en amerikansk dramafilm från 1978 i regi av Bryan Forbes. Filmen baseras på Enid Bagnolds bok En flicka till häst. Den är en uppföljare till filmen Över alla hinder från 1944. I huvudrollerna ses Tatum O'Neal, Christopher Plummer, Anthony Hopkins och Nanette Newman.