Peace, love and misunderstanding
En dramakomedi om New York-advokaten Diane som en dag får veta att hennes man vill skiljas. För att komma iväg från allt tar hon med sig sina två tonåringar på en resa till barnens mormor Grace, som de inte träffat på länge. Grace lever ett fritt hippieliv i ett hus på landet och det som bara skulle bli några avkopplande dagar borta från storstaden utvecklar sig snart till en hel sommar fylld av äventyr, romantik, familjehemligheter och musik. Regi: Bruce Beresford. I rollerna: Jane Fonda, Catherine Keener, Jeffrey Dean Morgan, Elizabeth Olsen, Nat Wolff, Chace Crawford m.fl.