Please Stand By
Wendy är en ung, bestämd och målmedveten kvinna. Hon är även Star Trek-nörd. På grund av sin autism bor hon i ett gruppboende, som hon en dag lämnar för en långresa till Los Angeles, för att delta i en Star Trek-manustävling.