Whip It
Tonårstjejen Bliss Cavendar som bor i en landsortshåla har verkligen inget glid i tillvaron. För hennes mamma handlar livet bara om skönhetstävlingar och för alla andra är Bliss osynlig. Ända tills hon dimper ner i en värld där hon äntligen kan vara sig själv: i storstadens våldsamma roller-derbys!